Taggad


Hejsan!

Vet ni? jag är sjukt taggad inför Cambridgemötet imorgon. Jag är taggad för att se fettet försvinna, jag är taggad för att må bättre över mig själv och jag är taggad att se kilona rasa. Jag är taggad för att överträffa mig själv och jag är taggad för en nystart. Jag är taggad inför morgondagen!

Jag är dessutom taggad för att fota massa egokort imorgon. Hoppas bara man inte har en sån där "bad day" som jag kan ha ibland. Eller ofta om man tycker det haha. Blir jag nöjd med något lägger jag självklart ut det här ;) hehe

vad ska ni göra imorgon?

Postat av: thezsa

har studiedag så jag ska spendera dagen med att skriva en resegudie på engelska :o

2009-02-22 @ 23:43:04
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0