Svårt beslut....

Usch vi måste nog avliva våran yngsta katt. Han blir inte rumsren :/ Han är nu snart ett år ( i maj) och han kissar och bajsar överallt förutom i lådan :( Han har redan förstört ett golv i lägenheten och chansen är stor att han hinner göra det här med lixom. Han är förutom det världens gosigaste katt. Ni anar inte hur mkt detta smärtar mig. Att behöva avliva en underbar katt bara för att han inte kan lära sig att göra det iiiiiii lådan. Jag har dessutom provat med allt. Jag har kommit på honom och tuktat honom, jag har provat att lagt dit kryddor och skit där han brukar pissa för att försöka få bort honom därifrån men ingenting fungerar.

Ingen vill ha en orumsren katt heller så det är bäst för honom och oss om vi avlivar honom. Fy fan.. usch! Ni ska bara veta hur mkt jag har gråtit över detta. Just på grund av att han är helt underbar och just på grund av att jag är en jävla djurvän.

Nu verkar det som om detta kommer ske imorgon. Jag vill inte vara hemma nä de hämtar honom för då kommer ja bara böla och aldrig mera sluta :( Han kommer därför idag (och imorgon ) få göra precis som han vill. Han ska få ett underbart slut. Få äta hur mkt han vill, ligga vart han vill, gå på borde om han vill det. Varför göra sista tiden hemsk? Näe fy fan tårarna bara rinner..... Jag ska aldrig mer skaffa djur.. aldrig !!!

Postat av: Anneli

Meeeeeeeen )=



Pussa och krama honom från mig!!

2009-02-19 @ 10:50:58
Postat av: Madde svarar

* Anneli: ja jag vet det är hemskt :(

men ja det ska jag göra :)

2009-02-19 @ 10:54:26
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ni kan inte ha honom som utekatt då?? :/

2009-02-19 @ 18:35:13
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Okej :/ jobbigt...

2009-02-19 @ 22:04:12
URL: http://mjuppi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0