Middag ikväll

Idag ska jag och syrran fira mamma eftersom hon fyller 50 på måndag. Eftersom iaf jag och fredde jobbar på måndag tänkte jag att jag och syrran istället kunde bjuda ut mamma ikväll på en trevlig middag. Hon får inte veta vart ännu men vi har bokat ett ställe kl 5 så jag läre väl egentligen börja göra mig klar nu. Ska duscha och BUSa in mig och sådär. Har inte valt kläder och jag har inte valt frilla haha! Bra Madde bra Madde !!

 

Sen är det melodifestivalen ikväll också men det missar jag nog men det gör inget för jag kan kolla på reprisen imorgon :)

Ska ni kolla? =)


Postat av: Magdalena

Mysigt med middag! :-) Ja det är väl klart att man ska se melo ikväll! Men spänningen kommer först nästa vecka... Då kommer jag sitta klistrad och vara super nervös! Måns är ju med då! :-D Likadant veckan därpå för då är ju E.M.D. med! :-D

2009-02-07 @ 10:22:31
Postat av: Madde svarar

Magdalena: ja det är många bra artister med i år :) Jag tror att Måns kommer vidare faktiskt.

2009-02-07 @ 11:19:05
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Magdalena (den vanliga ;P)

Den andra var inte jag, haha! Adressen ar MarieMagdaSandra pa resedagboken ;) Hoppas allt ar bra med alla, jag hinner inte uppdatera mig dom snabbisarna som jag sitter! Men jag kommer ju nsart hem :)



Kram

2009-02-07 @ 11:39:08
Postat av: Emma

Vi ska kolla på Melodifestivalen ikväll hos mamma! :) ska bli skoj. Härliga tradition.

2009-02-07 @ 14:43:37
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Marie

Nämen vad mysigt med middag, min pappa fyller med år på måndag haha lite lustigt haha :P Klart man sitter bänkad vid mello ikväll haha som vanligt :P

2009-02-07 @ 19:01:24
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0