Melodifestivalen del 3



Ikväll är det dags för deltävling 3 som är i Leksand. Underbara Dalarna hehe.
Jag lyssnade på några låtar på svt.se nu och jag tycker väl det är rätt tråkiga låtar. Kan hända att de blir bättre när man får höra hela låtarna och när man får se uppträdandet och allt :) Mina favoritlåtar just nu var EMD's Baby Goodbye och Velvet's The Queen.

Vilka är era favoriter ikväll? Vilka tror ni går vidare? ska ni se? =)

Postat av: Wera

Velvet brukar har bra låtar, hoppas den här också håller måttet! Synd att inte Ola ställer upp i år. :P



Sv: Nej, det gör de inte. Och om inte ens GM, ägerna, är villiga att investera i företaget, varför ska staten gör det?

2009-02-21 @ 11:39:59
URL: http://whitennerdy.blogg.se/
Postat av: Emma

jag hoppas att EMD har en bra låt för dom brukar va braa xD haha jag tror iaf att jag ska se i kväll :)

2009-02-21 @ 15:37:16
URL: http://jeanstwins.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0