Måndag då

Åh har precis varit och hälsat på förskolan och alla de underbara barnen där. Jag lämnade även en lönerapport så man får lite pengar i slutet av månaden ; ) och jag kollade efter lite studentlitteratur men de hade tyvärr inte de böcker jag behövde, dock andra intressanta som jag gärna läser hehe! Dessutom fattades det lite personal på förskolan så det kan eventuellt bli jobb denna vecka, me like! :) Jag har saknat de där barnen så otroligt mycket så ni anar inte. Behöver jag säga att jag längtar tills jag är klar och hoppas att jag får jobb där?! haha

 

Nu ska jag snart inta lite mat sen blir det beställning av böcker, träning och läsning av skollitteratur. 

Vad blir eran måndag då? :)


Postat av: Marie

Har varit på banken och fått mitt lönelöfte ska lägga bud på lägenheten senare i eftermiddag budet ligger nu lägre än vad säljaren lagt ut...håll tummarna nu gumman <3

2009-02-02 @ 11:24:20
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: thezsa

i byxorna serdom ju större ut :):)

2009-02-02 @ 14:56:36
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0