Mammas 50 års fest

 

Igår sa jag och syrran att vi skulle bjuda ut mamma och brorsan på middag. Så var inte riktigt fallet (a). Jag, Linda och kusin Kerstin hade länge planerat en middag med släkten. Vi skulle då ta med mamma dit utan att hon skulle få veta någonting. Vi hade ögonbindel på henne i bilen och vi snurrade runt lite för att virra bort henne (då lokalen var i byn där hon bor...) och hon gick t.o.m med på att ha ögonbindel på sig in i byggnaden och när vi tog av henne den så stod alla där och sa GRATTIS !!! Hur bra som helst! Det blev en lyckad kväll måste jag säga och mamma var mkt glad!

 

där satt alla :) Mamma och vi tre barn satt där på gaveln :)
mkt pinsamt men gick väl bra det med.
Mamma blev överraskad kan man säga. Syrran i bakgrunden
den söta tårtan som vi gjort :) det ska vara vitt och lila
av mig och Fredde fick hon Hercules säsongerna (1-3) eftersom hon totalt älskar den serien. För att inte tala om skådespelaren Kevin Sorbo haha. mkt uppskattad med andra ord :)
 

 

Roligt var det dessutom att min kusin Anders (som jag inte sett på flera år..) kom upp! Det dröjer förhoppningsvis inte tre år till innan man får träffa honom. 

fler bilder kan dyka upp eftersom det var typ 10 kameror där haha!


Postat av: Emma

Vad roligt att det blev lyckat :D

2009-02-08 @ 14:18:38
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: maria

var mamma som gjorde tårtorna. :P

2009-02-08 @ 18:58:36


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0