Helgen

hejsan!
kanske ska berätta lite snabbt om min helg?

Fredagen gick ut på att packa upp kartonger och  hämta lite mer saker från lägenheten. Inge roligt där inte haha

Lördagen packade jag upp det sista, satte upp alla tavlor så det blev liiite hemtrevligare. Jag och Malin var på rally i Andersfors. Hann typ se 10 bilar sen var det slut haha! Men det var en liten bit att gå så man fick iaf komma ut och röra lite på sig plus att man fick frisk luft. Jag har juh typ varit instängd i lägenheten och huset sen onsdagen haha. Efter det åkte jag och Malin hem och bastade lite i våran bastu. Den var hur skön som helst kan jag meddela ;) hehe. Dock fick jag så ont i hårbotten så jag kliade sönder den hela natten :S vette sjutton vad som hände haha.  På kvällen kom det lite folk då. Vi tjejer hade dildoparty och grabbarna hade bastufest där uppe. Malin, Li, Martina, Jag, Erica, Nettis, Sammi och Malin hade dildoparty och Fredde, Jonas, Jon, Micke, Pimmen, Marcus och Marcus hade bastukväll där uppe. De gick även ner faktiskt till oss när Erica tog fram alla dildos ;) hehe. Blev ingen vidare alla hjärtans dag sak-bara-jag-och-fredrik men vi hade rolgt ändå :)

Söndagen gick ut på att vila lite, plocka undan alla ölburkar och vinflaskor, gå promenad och se på film. Dessutom blev jag dålig.. -.- feber och shit vettni. Därför kommer jag inte skriva så många inlägg idag heller. Hoppas ni överlever med det. :)

bilder kommer senare idag när jag hittat kameraladdaren!


Postat av: Anonym

få massa besökare genom att bli medlem här http://www.viraltrafik.se/?sofiahellbom :)

2009-02-16 @ 15:37:06
URL: http://sih.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej Madde!

Allt väl med er låter det som, spännande med huset!

spännande med fortsättningen, hoppas på lite bilder ;)



kika gärna in på min blogg

http://busarmedskagg.blogspot.com/



Kram Kram

2009-02-16 @ 15:50:53
URL: http://busarmedskagg.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Okej.. jo de blir spännande att följa, fniss

Hur går det med skolan då?



Jo det är bra med oss.. finns mycket snö att busa i nu så hundarna är nöjda och glada.



Jo jag tänkte det var dags.. har varit lockad länge det verkar kul.. men nu blev det av!

2009-02-16 @ 16:10:57
URL: http://busarmedskagg.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Jo det är riktigt kul..



Okej jo det är väl det man längtar till..



Just nu är jag arbetslös.. men ska läsa upp lite ämnen snart tror jag.. funderar på att plugga nämligen.. djursjukvårdare.. Kram

2009-02-16 @ 18:44:54


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0