fredag

Hejsan sötnosar!

Idag har jag inte gjort något annorlunda än de senaste dagarna. Jag har hämtat ett till lass från lägenheten på dagen. Det sista från lägenheten kan man säga. Bland annat min dator, mina skor och mina väskor. Jag har spenderat typ 3 timmar med att hänga upp alla mina kläder och lagt upp väskor och skor i min lilla wal-in-closet. Jag ska ha ett annat rum senare men detta funkar så länge. Nu sitter jag och vilar fötterna lite innan jag ska lägga undan fler kartonger och stryka fler gardiner. USCH för packning säger jag bara. Jag måste erkänna att jag är lite less på en viss sambo för att jag får göra ALLT själv då han hela tiden gör annat. men men... han får väl sota för det på något vis ;) hehe


Nu ska jag kika på mejl så läre jag sätta fart om jag ska hinna tills imorgon haha!
kram på er och förlåt för tråkiga inlägg.. :P



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0