Framtida shopping


Jag hoppas verkligen att jag och syrran kan åka till stan och gå på H&M imorgon. De har just nu ett erbjudande om att ta tre plagg/varor och få den billigaste för halva priset. Det är nu man ska fynda :) Jag har massa presentkort på närmare 1000 :- där så det skulle man kunna fynda för som sagt. Dock tänker jag inte köpa jeans eller något eftersom jag kommer gå och jag vet inte hur mycket eller vilken storlek jag kommer hamna i. Tröjor kan jag dock handla eftersom jag inte direkt kommer bli en size 0 ;) och med det menar ja att jag inte kommer gå ner så mkt att jag inte kan ha tröjor som jag kan ha nu ;) i want to keep my boobies om man säger så HAHAHAHHA

näe men har ni chans så gå till HM ni med. Erbjudandet är tills imorgon 27:e februari



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0