Dagens roligaste

ger inte bara fina paket.. man kan slå folk med dom också.....

 

HAHAHAHHAA detta var ärligt dagens roligaste kanske rent av med årets roligaste!! kanske pinsammaste för syrran men roligaste för mig haha!

 

När vi var på Dollar och kikade omkring lite höll linda i en rulle presentpapper och höll på och flänga omkring med den. Rättt som det var råkade syrran klappa till en gubbe i huvudet (tror jag..) med den HAHAHAHAHAHAA. Hon var snabb med att säga förlåt men gubben bara flinade och gick. HAHAHAHAH fy fan va ja garvade ! hahahahahahhahahaha

 

hahaha sorry sis men det var ärligt årets roligaste HAHAHAHAHAH 


Postat av: Linnea

Nej, jag hoppas inte gluttarn är i farten. Då ligger jag risigt till HAHAHAHAHHAH!

2009-02-06 @ 16:41:48
URL: http://linnealundstroem.blogg.se/
Postat av: Linda

FLINA? han flina då inte.. han mummlade å gick sin väg.. SUCK! PINSAMT VÄRRE!!

Hua hua ...

Men vi fick lite roligt idag iaf..

Tack för idag å syns imorn :)

Puss <3

2009-02-06 @ 23:04:33
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0