Cambridgekuren

Idag hade jag ett möte med Camridgekonsumenten Marie. Det gick jättebra och hon är verkligen supertrevlig på alla sätt och vis. Jag vet att jag kommer trivas med henne. Jag fick väga och mäta in mig och jag fick även se hur många procent fett och vatten jag hade i kroppen. Var intressant att veta faktiskt. Hade inte så mycket fettprocent över som jag trodde vilket var en glad överraskning. Det finns lite muskler i mig trots allt ; )

För att komma till Marie's hemsida så klickar ni här !

 

 

 

 

Jag fick med mig hem massa påsar så jag kan testa de olika smakerna som finns på drinkar och soppor och imorgon börjar äventyret. Jag är laddad ska ni veta. Nu jäklar Madde .....

 

och som vanligt kommer jag inte snacka om massa hälsa och mat och bantning här utan vill ni veta mer hur det går och så ska ni kolla i min träningsblogg här 




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0