Bio


Idag blev det ingen shopping på H&M men jag följde med linda och shoppade lite annat, nämligen mat. Syrran och Jon ska bjuda över oss på middag ikväll. TACOS !!! Fattar ni hur jävla bra jag är som inte tänker äta det va?! Jag är så fucking stolt över mig själv så ni anar inte. Jag säger hela tiden i mitt huvud " tänk på vikten madde, tänk på hur smal och fin du blir, tänk vad mycket tacos du kan äta sen i livet.. håll ut.... håll ut...." HAHAHAHAH. Dock funderar jag på att tugga på en gurka. Det är juh 90 % vatten, men jag får se ;)

Vi ska även på bio ikväll. Ska äntligen få se män som hatar kvinnor. Jag har länge vela sett den och nu är det äntligen dags! Be för mig att jag inte kommer frestas att ta ett popcorn.. satans biosnacks ! haha

Hur speenderar ni eran fredag ? :) kramis

Postat av: Linda

Älskar dig med sis :)

2009-02-27 @ 16:38:14
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Linda

Älskar dig med sis :)

2009-02-27 @ 16:38:15
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0