Söndag

Hejsan läsare!

Ja då har man tid att sitta vid datorn igen då. Igår var jag på inflyttningsfest hos Erik och Erica. Det var mycket folk och alla var superfulla. Dock var jag inte ensam gravid nykterist utan Martina var där hon med så jag hade sällskap eftersom hon också är gravid :) Nice att man vet en som kommer få ungefär samtidigt som mig. Hon är planerad att få i maj så det skiljer bara en "mens" mellan oss haha.

Idag har jag vart i stallet och fixat inför ikväll. Jag har mockat och lagt in mat och packat höpåsarna inför imorgon. Jag har hästarna imorgonbitti med så det är skönt att veta att det bara är att ta ut hästarna imorgon.

Imorgon kommer även en magbild. Den börjar bli ganska stor redan som sagt. Helt galet haha!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0