måndag

Idag är det måndag och veckan har startat igen då. Jag har massor med saker jag måste göra men jag kommer mig inte för att göra det. VARFÖR?? Just nu skulle jag bara vilja knäppa med fingrarna så var allt över haha. Jag pallar inte. Jag hatar en av kurserna vi har nu. Jag tycker inte den gett mig något och det känns bara som om det är en utfyllnad för att vi ska göra 7 terminer och inte 6 typ. Därför kommer jag mig inte för.. tror jag haha!

Iaf ska jag nätshoppa lite idag tror jag. Jag letar fortfarande efter den där julklänningen och lite julklappar. Varför ska det vara så svårt?! haha.

Vad ska ni ha på er i jul`? klänning eller kjol eller byxor kanske?

Postat av: Linda Andersson (i klassen)

Jag köpte en julklänning idag :) En röd fin i silkesmaterial :)



Tack för tipset om rean på catalog!! :)



Kram

2009-12-07 @ 18:36:07
Postat av: madde

Linda: åh vad nice :) skönt att ha kläderna klara hehe!



ja de var så lite så :) hoppas du hittar ngt hehe

2009-12-07 @ 18:42:22
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0