Lite ändringar

Har precis kommit hem från första besöket hos barnmorskan och det gick bra. Jag var jätteorolig för att värderna skulle vara helt åt skogen men allt såg bra ut :)

Blodsockret, blodvädret och blodtrycket såg bra ut och det var jag mest rädd för haha. Vikten vet jag redan att den är för hög men min barnmorska sa att det inte var någon fara för barnet. Jag hade inte gått upp något i vikt ännu heller vilket känns bra.

Fick tid till ultraljud, 1 februari vilket är lååååångt tills dess men det går nog fort ändå hehe. Speciellt när det är jul och nyår och min födelsedag och det hehe.

Jag var dessutom längre gången än vad jag hade räknat med. Jag går in i vecka 12 på söndag och inte 11 som jag hade räknat med vilket var lite kul. Då blir BF ca 27 juni istället för början av juli.

DET känns bra nu :)


Postat av: Patricia

åh grattis, sån tur hade inte ja då ja vänta Hannie, vi vart tillbaka flyttade vi :P



Btw läste att du gilla o måla så ja stod tänkte på dig då ja måla i hallen :P



kram på re o sluta inte blogga NÅGONSIN!!

p.s. din tattuering e skit snygg!! d.s.

2009-12-03 @ 20:06:16
Postat av: madde

Patricia: Ja det märks på ultraljudet som sagt hur det verkligen ligger till hehe. Ja måla är ju en av mina stora passioner :) hehe. Blev hallen bra då?



hehe nej jag ska inte sluta blogga :) tack för din fina kommentar hehe.

2009-12-04 @ 11:32:07
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Oh, den kanske ploppar ut på min födelsedag om den är så nära och snuddar!

Jag kan knappt förstå att du ska få en bebis, blir nästan lite avis :)

2009-12-11 @ 20:47:45
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0