Inte bara en dans på rosor!

Den som säger att det var så underbart att vara gravid ljuger! Det ska jag bara säga er haha.
Fan har aldrig mått så här dåligt så länge. Jag har aldrig varit såhär trött så länge. Jag har aldrig varit så här ofokuserad så länge. Men det blir bättre eller?!

Tänk er sen, visst jag kankse mår bättre men då får man stor mage så man inte kan röra sig, man blir uppsvälld pga allt vatten i kroppen, man får bristningar på mage, man kan brista där nere när man ska klämma ut den. Ingen dans på rosor inte. KOM IHÅG DET !!! hahaha. Är en aning negativ idag känner jag :P Tro mig, jag är överlycklig att jag har ett liv där i magen, även om jag inte fattat det ännu. Tro mig, jag skulle inte vilja ta bort det eller byta det mot någonting. MEN det är som sagt inte bara underbart heller som många vill måla upp. Just nu längtar jag bara tills illamåeendet och tröttheten försvinner så jag känner igen mig själv igen haha.

Sen kommer nog en tid för mig att njuta också :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0