Inge Falun

Idag var det meningen att jag och Charlotte skulle vara på väg till Falun för att se Ola en hel dag. Han har nämligen tre signeringar och en spelning idag vilket hade vart supernice att gå på. Visa tatueringen, lämna ett låååååångt brev och så vidare men men det kommer fler chanser :) Anledningen att det inte blev något är för att jag mådde skit imorse och valde därför att stanna hemma. Kände att det inte var så kul att eventuellt spy på tåg och buss när jag hade 3 timmars färd imorse, plus bil till falun och hem till Charlotte igen och sen tåg till Ljusdal och sen bil hem.. ja ni fattar säkert. När jag messade Charlotte för att kolla om hon var på väg så berättade hon att det var minus 25 grader hos dem, radion hade varnat för blixthalka och tågen var slutsålda så det blev inget för henne heller (sist jag pratade med henne iaf) Men det är snart februari och då är det melodifestivalen och sen blir det signeringar efter det så jag överlever nog ;)

Idag blir det till att plugga tänkte jag. Har ingen vidare lust men ja, jag måste helt enkelt. Lika bra att få det gjort :) Fick reda på teknikprovet idag också. Gick bättre än vad jag väntat mig och jag vet exakt vart jag fick fel hehe. Varje fråga var värd 2 poäng så jag vet att jag missade en halva där och en halva där men jag överlever ;) Klarade godkäntgränsen med bravur :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0