Händelserik dag

Idag har det hänt mkt må ni tro! Det började med att jag skulle ta hästarna imorse tillsammans med Emilia så vi hade planerat att åka dit till halv 9. Vid 8 ringer Hanna-Karin och berättar att 3 hästar är lösa men hon vet inte vilka. En liiiten panik kommer ju eftersom man inte vet hur det kommer vara att fånga in dem och jag är inte direkt den snabbaste nu om man säger så, plus att stallet är ganska nära E4an om de vill springa åt det hållet. Det gick dock väldigt bra att ta in dem. Emilia tog Mirre och jag tog både Minna och Lucky (det var alltså klubbhästarna som hade smitit) Så vi gick tillbaka till klubben så var allt okej igen. Dock var det något konstigt med hagen för att alla pinnarna var liksom uppdragna ur marken och lagt snyggt på backen. Hade någon häst fastnat tycker man att någon tråd var av, någon stolpe av eller iaf lagt konstigt på marken. Det kändes som om någon dragit upp stolparna faktiskt. Hoppas det inte var så faktiskt!

Sen åkte jag hem ett tag och sedan kom Emilia igen och då åkte vi till Erica som precis har köpt hus. Vi hjälpte då henne in med några kartonger och det var verkligen ett sött hus de köpt även om det behövs lite renovering för att det ska bli snyggt där inne..

Vi drog sedan till stan och käkade lite lunch och shoppade lite granna. Jag handlade ÄNTLIGEN ett par nya leggins från Gina Tricot och det fanns inte så mkt annat i min smak faktiskt så det blev bara ett par leggins. Dock hittade jag lite saker på DollarStore istället men det är faktiskt saker till huset och inte till enbart mig ;)

Nu blir det mat och sen blir det att slappa lite. Är illamåeende idag och väldigt trött men samtidigt roligt att man har vart på språng så att säga, annars hade jag troligen bara sovit haha. Inte bra inte bra!

Nu blev det bara en massa onödigt babbel känner jag men det är iaf en liten uppdatering från lilla moi :)

Vad har ni själva gjort denna tisdag och 1 december som det faktiskt är också. Någon som sett julklaendern? var den bra? haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0