Årskrönika


* Jag gjorde Carros bloggdesign som hon faktiskt har kvar än idag. Kul!
* Jag fyllde 22 år
* Jag vann en tävling men sponsorn skickade aldrig mig vinsten :(
* Var och kikade på vårat framtida hus och köpte det !
* Gina hade en top som hette just "Madde" och jag köpte en haha
* Jag sjöng singstar för första gången och jag blev fast


* Fredde och jag firade 6 år tillsammans
* Mamma fyllde 50 år och vi hade gjort en stor fest åt henne och hon anade ingenting hehe
* flyttade in i huset :)
* testade Cambridge och gick ner 5 kilo på en vecka men sen pallade jag inge mer
* fick veta att syrran var med barn ;)

* Började jobba på en förskola i stan
* Boyen fick världens förstoppning och var dålig i några veckor :(
* renoverade köket.


* sålde min första vara på tradera haha
* hittade min nya favoritglass, magnum temptation chocolate :P
* fixade massa utanför huset och i.
* Vi hade sista april fest med massor av folk här i huset


* Jag fick gå ut med att jag skulle bli moster
* jag skaffade picasa 3 och höll på med det ett tag
* jag hade en stor tenta i naturen så jag tränade på djur, stenar, träd och massa sådant hela maj
* Fick kattungar :)
* första spelningen med Ola för iår i Gävle.


* firade midsommar i traktor och vagn som förra året
* åkte till Övik med Charlotte för att träffa Ola på rix fm


* hade stallträff hemma hos mig, grillade och sjöng singstar.
* jag började läsa twilight böckerna
* Ola kallade mig legend hahaha
* hjälpte HK att renovera hennes blivande lägenhet lite granna
* var på grillfest i stocka, nice nice
* var på Diggiloo  i Järvsö (mest eftersom Ola var med haha)
* Fredde fyllde 25 och hade storfest här hemma
* Jag bestämde mig för att köpa Docka



* Jag och Charlotte tog en tur ner till Ullared för att shoppa lite och se Diggiloo igen ;)
* Jag fick hem Docka och blev hästägare för första gången i mitt liv (på riktigt)
* jag bytte design till den jag har nu (dags att byta snart igen kanske hehe)
* hade en liten klassfest hos Micke och testade tequila för första gången. ALDRIG igen
* Emma hade födelsedagsfest nere i stockholm och vi gick på grönan och hade skoj
* sara kom över och vi hade en filmkväll med goda frukter, bra filmer och massa snack
* vi målade om i sofias stall samtidigt som vi drack gott och snackade hela natten lång haha



* var på sommarkrysset med emma och charlotte.
* min älskade första sköthäst Sessan avlivades pga sjukdomm :(
* vann 4 nomineringar i "fan award" på Olas hemsida och kom 2:a i en kategori.
* hade klassfest här hemma med tjejerna som jag pluggar med nu
* stallet hade 20 års jubileum
* jag började min 6 veckor långa praktik på förskolan

* Jag blev moster den 10:e :)
* jag var på körslaget live 3 gånger
* jag var på seans med  mamma på Terry Evans, otrolig upplevelse
* bokade tatueringen
* hade stor halloweenfest med Emma och Nattan på Röstagården
* var gravid utan att veta om det :)


* var på körslaget 1 gång även denna månad. Ola vann ju hela skiten!
* fick veta att jag var gravid :D
* jag gjorde äntligen min första efterlängtade tatuering
* målade om lite i köket


* har inte gjort så mkt i december faktiskt...
* firat jul och nu snart nyår


Postat av: Helena

Sv: Men du vi har upp till XXL i dem flesta kläder nu ;) så de är lugnt!



Jag kommer först åka till min kusin med familj och bo hos dem i ca3månader (februari-april) sen ska jag möta upp mamma och pappa i Seattle för att bila upp till Vancouver för att hälsa på min bror som bor där :) sen kanske jag ska till LA och Las Vegas med några kompisar. sen avslutar jag min resa hos en kompis som bor i närheten av Atlanta :) så jag kommer bo hos släktingar och vänner :) sammanlagt blir jag borta ca5månader!

2009-12-30 @ 20:01:35
URL: http://helenawanglov.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0