Veckans planer

I veckan har jag rätt mycket planer att hinna med faktiskt. Jag ska:

 Till stallet imorgon och vänta in hovslagaren (och rida såklart alla dagar..)
Hjälpa Sofia att måla i stallet

 Måla klart staketet här hemma
 Läsa klart "Ljudet av ditt hjärta"
 Börja läsa en skolbok (Den kupade handen)
på klassfest hos Micke på fredag-lördag tror jag. (om jag hinner)


Postat av: TOBBE

klassfest? oj oj ;)

alla killar som ej bloggar kan ta sig och bli en mes. tycker det är lite smålarvigt av dem som inte vågar röra tagnetbordet och skriva ett par rader eller inlägg om dagen. och dem ska tror dem är tuffa och spänna framför tjejerna?! haha. värsta töntarna :D

2009-08-04 @ 00:49:40
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: mathea

Mycket man ka hinna göra på en vecka! ^^

Puss o kram!

2009-08-04 @ 15:01:46
URL: http://busringa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0