Oväntat?

Jag älskar att kika runt på webshoppar :) Favoriterna är såklart H&M och Gina men finns även massa annat jag kollar runt för att ev hitta små fynd ibland. En sådan sida är Cellbes.se. Egentligen är det mer en sida för äldre kvinnor/damer men jag har hittat några saker där jag tycker passat mig också. Hittade lite saker där nu igen som jag tänkte dela med mig av.


2 pack tunikor/klänningar (svart&turkos el. svart/rosa) för 198 kronor. Jag tycker dessa är mycket enkla och fina och liknar Ginas toppar. Dessutom är det bra pris eller hur?!


En läcker svart väska för 199 kr på REA.

Skor i guld och silver. Kostar just nu endast 99 kronor på REA

fräna pumps för 198 kr på REA. finns i svart och brun

ytterligare ett par skor som jag fastnade för. Dessutom billiga, endast 129 kronor

Annorlunda stövlar. Kostar 398 kronor

2-pack örhängen för endast 29 kronor!

Som ni ser, fina saker till fina priser, ibland gäller det att hålla koll på platser där man minst anar det ;)
Något av detta ni skulle kunna tänka er att köpa? Jag vill ha skorna !! haha

Postat av: Tessan

Åh vad fina de där rutiga skorna var :D

2009-08-06 @ 18:44:15
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Tessan

sv: hehe jaså okeijdå, :D jag väntar nyfiket haha

2009-08-06 @ 18:44:28
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/
Postat av: Tessan

sv: jaa men dom är slut nu :(



hihi nej, men ibland om man bara ska fila ner hoven lite så kan man ju göra det :) men jag skulle vilja lära mig sko och verka !

2009-08-06 @ 19:46:09
URL: http://teresehaallgren.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0