Förberedelser





Emma och jag lägger upp samma bilder känner jag haha. Blir så när man är lat ;) Man snor av den andra liksom. Nu har vi fixat en massa tårta tills imorgon och fyllt kylen med lite godricka. Observera att detta enbart är Emmas och min sprit HAHA. Ska vi bli fulla imorgon? Har påven mössa?! Är gräset grönt?! Är Ola bra?! Är vattnet blött?! (Emmas vits)

Postat av: Eva

Själv fick jag nog av festande i veckan ;-) Så det lär dröja innan det kommer in några alkoholhaltiga drycker i min kyl!

Ha en kul kväll!

2009-08-14 @ 22:38:46
URL: http://evasblandning.blogg.se/
Postat av: TOBBE

var hos maria risto (om jag stavar rätt nu?) i harmånger med hennes kille som heter john som är 24. maria är 1 dag äldre mig. alltså 85. kom hem ca 22min senare. hade skit roligt.

2009-08-15 @ 02:52:55
URL: http://veteran.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0