En fråga bara....


Det går framåt :) Nu har jag bokat buss ner (biljetterna på tradera blev dyrare än bussen så då sket jag i det ) och jag har packat. Det enda som ska packas ner nu är hårprodukter, datorn, smink och tandborste men det kan jag inte packa ner förrän imorgon ju :)

Har dessutom fixat med sakerna jag sålt på tradera så ska ner till ICA och posta iväg dem snart tänkte jag.

Har en fråga till er om Gina. Jag beställde ju kläder därifrån igår i hopp om att de skulle hinna komma tills imorgon. Nu läste jag i bekräftelsemejlet och där stod det att varorna som läggs innan 14.00 skickas samma dag. Det betyder att mina skickats idag right? MEN jag har inte hunnit fått ngt bekräftelsemejl på det ännu och börjar bli orolig över att de inte hinner skicka mitt idag. Det innebär att mitt paket inte hinner komma tills imorgon heller :( Himla skit. Jag som ville ha de där i sthlm haha. Men tror ni de jobbar på gina än eller stänger de 4 som de flesta andra företag? Jag har för mig att Gina är snabba på att skicka ut liksom. åååååh håll tummarna (a)

vad gör ni då? ngt roligt hoppas jag :)

Postat av: Carro

Va ? Österskär ? Det är ju där jag bodde och växte upp ju, Österskär ligger ju i Åkersberga ! Är inte långt ifrån där jag bor, inte jätte iaf :P

Kommer nog vara i Åkersberga och festa på fredagen så, vem vet ;)

2009-08-10 @ 17:06:27
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Haha ja det var jag, men namnet ville tydligen vara anonym ;)

2009-08-10 @ 20:44:28
Postat av: Carro

Aaah där ser man. Du får ha de så kul iaf så får vi se om vi syns nå :D

2009-08-11 @ 08:25:40
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0