Ellen


Sitter och kollar på So you think you can dance. Det är lika underhållande som alltid. Man drömmer sig bort så där lite om hur de kunde vara om man själv var så dukig på att dansa. Jag har alltid velat kunna dansa. Tänk att bara dra igång en chacha eller en vals för att impa. Sjukt kul de hade varit. Iallafall, det jag skulle säga var att Ellen Degeneres  är med som domare i detta program och shit vad jag älskar den kvinnan asså. Hennes humor haha ja dör. Hon är såååå himla rolig haha.

Brukar ni kolla på hennes egna show? Ellen? Vad tycker ni om henne? =)

Postat av: Emma Viklund

Jag har sett hennes show ibland och hon är ju för underbar, himla rolig! :)

2009-08-19 @ 10:40:12
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hon är störtskön ;p haha

brukar kolla på hennes show ganska ofta :P

Hon va ju skitrolig på so you think you can dance :P

2009-08-20 @ 15:16:16


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0