Dålig bloggerska


Asså jag har varit en sämst bloggerska på senare tid. Dåligt med bilder, inte uppdaterat så mkt men jag har inte haft tid faktiskt. Jag har varit hos Emma och jag har ridit och jag har pluggat lite. Sen får man faktiskt ha bloggtorka ibland ;) haha. Idag hann jag inte ta dagens outfit innan jag bytte om till stallkläder. Hoppas det går bra ändå, kan ta imorgon istället. Jag har precis kommit hem från stallet. Blev 2 ½ timme i stallet idag. Red ungefär 45 minuter vilket var himla nice och efter det cyklade jag hem. Funderar faktiskt på att träna lite yoga ikväll. Skönt för ryggen som smärtar så otroligt och det är lite mer träning om inte annat ;) Får se hur jag orkar. Antar att jag ska läsa klart skolboken först.

vet ni något bra på tv ikväll då? eller något annat roligt att titta, höra eller veta om? =)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0