vårstädning

Nu har jag precis städat ordning lite i groventrén och i förrådet. Flyttade undan massa kartonger och lade undan vinterkläder och annat som man inte använder. Nu ska jag ta mig en dusch sen blir det till att åka på systemet och köpa sig lite gott till påskhelgen. Jag är inte så sugen på att dricka nu men lika bra att köpa hem så man har ifall att man ändrar sig. Det går juh faktiskt att spara ; ) 
Sen tänkte jag passa på att handla lite mat också. Blir tacos ikväll. GOTT !!! haha. Jag blir hungrig redan. Fast kan vara att jag inte hunnit med lunch också ;) hehe

Postat av: Madde

Hejsan! Nä jag har svårt att placera dig, men e svårt man ändrs ju så mycket utseendemessigt plus att jag var en ganksa dryg och självupptagen människa i högstadiet:S...men gick du i samma klass som douglas?

Jo det hoppas jag med! man blir ju inte mindre mörkrädd av de!!



Tackar min första "egen designad" blogg så e nöjd just nu=) din var oxå jätte fin!



Såg du plugga till lärare i gävle! kul=)

2009-04-09 @ 14:50:59
URL: http://madeleneklund.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0