Uppdatering

Sitter här och skriver medan jag tagit paus från skolarbetet. Jag har suttit hela förmiddagen med att sammanställa min hemtenta. Jag vet inte riktigt än hur jag ska lägga upp det men jag har två alternativ som jag tror blir bra så jag ska fundera mer på det nu när jag skrivit klart. Ska som sagt bli klar med hemtentan denna vecka så jag kan skicka till Anna för granskning ;)

Idag började jag dagen med en långpromenad med Boyen. Var ute i ca 40 minuter och det var hur skönt som helst kan jag lova! Bra start på dagen om inte annat ;) hehe.

Nu tänkte jag uppdatera lite på min hälsoblogg och sen blir det till att fortsätta plugga.

Hoppas ni har det bra!
kram

Postat av: evelina

sv: okej där ser man. Idag blir de lugnt för min del inget fin väder ute eller nåt. Men de blir åka till min killes föräldrar sen

2009-04-22 @ 12:08:09
URL: http://mystjej.blogg.se/
Postat av: Pilla

Tack för tipsen om vv:)



Jo de finns ju så mkt fint där! Men man ska inte ta med sig så mkt pengar, haha!Man köper för mkt och för dyrt då;)Hihi.. Men det är värt lite pengar oxå om man blir nöjd tycker jag:)



Ja men gärna! Jag kan ju inte ens ta med mig våran lilla plutt ut på långpromenader jag e...så då får man lixom gå själv:P Fast brukar ju ha stavana med:Phaha!

Imorn kanske?

2009-04-22 @ 12:49:33
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: lolla

hejsan

gud vad kul det är att kika in hos dig..

där finns alltid shopping tips och ideer.

Nu följer jag din hälso blogg

hur är yogan ?? är så nyfiken att pröva

kramar lolla

2009-04-22 @ 13:31:30
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0