Svar på frågorna!

Här kommer då svaren på de frågorna ni ställde igår :)

Hur gammal är Boyen?
Boyen är född mars 2005, så han är 4 år och 1 månad ;)

Har du alltid haft hund i ditt liv?
Nej hade en hund när jag var 1-2 år men det är inget jag minns. Pappa blev allergisk och har därför inte haft någon hund. Jag köpte Boyen så snabbt jag flyttade hemifrån och jag ångrar inte det en enda sekund :)

Vilket är ditt favoritband?
jag är en riktig allätare Favoriten är Ola såklart men han är väl inget band direkt. Ett band som är en liten av en favorit är de norrländska grabbarna i Takida.

Drömresemål?
Thailand och USA är två stora önskemål

Vad vill du bli när du blir äldre?
Jag vill bli en trebarnsmama som arbetar på förskolan ;) inte så glamouröst kanske men :P

Favoritgodis?
Mitt absoluta favoritgodis är choklad. men sega godisbitar är också en favorit

Vad gör du när du inte pluggar eller jobbar?
Det är olika från dag till dag men jag försöker att träna varje dag. Jag har börjat teckna igen, jag är med kompisar och myser med hunden och sambon så ofta jag kan.

Favoritprogram på tv?
Jag har många favoritprogram. De jag försöker kolla på regelbundet är CSI, Du blir vad du äter, Desperate Housewives och Navy CIS. 

Vad ska du göra i sommar?
I sommar har jag inget planerat sommarjobb utan jag ska verkligen ta dagarna som de kommer. Sola, bada, träna, fixa på gården och renovera i huset. Jag ska jobba extra så mycket jag kan på de ställen jag kan och jag ska njuta av dagarna. Även lite semester i Dalarna skulle inte skada.

Vad har du för mål med bloggen?
Mitt mål har aldrig varit att bli stor och tjäna stora pengar även om det skulle vara roligt om det hände. Jag har min blogg som att ventilera tankar och åsikter på/i. Nu har bloggen blivit som en drog. Man skriver och skriver och skriver haha. Men det är roligt faktiskt. I love it!

Katt eller hund?
Jag har båda så jag måste säga båda faktiskt ;)

Kött eller vegetariskt?
Jag älskar kött men har på senare tid börjat äta mer och mer vegetariskt. Mest för att jag är trött på att äta kött och för att det nyttigare för kroppen med vegetarisk protein.

Rock eller ballader?
Jag lyssnar på allt inom musik så jag säger både och faktiskt :P

Sommmar eller vinter?
SOMMAR big time

Öl eller Cider?
Cider har alltid varit min favorit men har på senare tid tyckt att det blivit mer och mer sliskigt och börjat druckit öl istället. Säger därför både och på den också.

Hemmakvällar eller uteliv?
Beror på humör men hemmakvällar är mysigare ;)

Dator eller tv? 
BÅDE OCH haha


 
Ja de var de frågor ni ställde :) Hoppas det blir fler frågestunder i framtiden hehe










                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0