sundsvall

Har spenderat kvällen i sundsvall. Fredde ringde och bad mig släcka och göra mig klar för vi var tvungen att åka till chrille med plånboken (han kör lastbil och hade glömt plånboken i våran bil ). Jag som älskar att åka bil på kvällarna tackade inte nej till att följa med :) Dock missade jag både du blir vad du äter och det okända (som tydligen var på borgvattnets prästgård dit vi hade bokat resa förr...) så jag ska ta och se om det går att kolla på repris på nätet nu :)

Vad gör ni denna onsdag? :)
kram

Postat av: Hanna

hej alla bloggare!

Nu har jag en frågetävligen i min blogg. Fråga på precis vad ni vill.

ha det så bra!



kramar/ hannalinnerstams.blogg.se

2009-04-15 @ 22:40:19
URL: http://hannalinnerstams.blogg.se/
Postat av: madde

nä dte blir ju så! man får gå hemma bara för att ha råd=(



Härligt med hus, e både för och nackdelar:D Men du får lägga upp bilder efter vägen=)

2009-04-16 @ 18:50:26
URL: http://madeleneklund.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0