städgalen

Jag har någon jävla dammfobi tror jag haha. Jag städar här i stort sett varje dag. Jag damsuger och torkar golv, jag dammar och jag torkar av ytor. Jag tvättar och jag sätter igång diskmaskinen. Min så kallade sambo behöver inte göra någonting här hemma haha. Än så länge trivs jag med det. Blir lätt så långtråkigt när man bara är hemma om dagarna och man sitter inte direkt 8 timmar om dagen med skolarbet. Man går inte ut med Boyen 8 timmar heller... Därför finns det en massa dötid som går åt till att städa haha.

Som ni kankse förstår håller jag på att städa nu med. Jag nästan letar saker att städa. Hur sjukt är inte det? haha. Nu tvättar jag en tvätt och jag har torkat av lite ytor. Jag ska nu plocka undan här på bordet i tv-rummet och sen tänkte jag gå upp till min garderob och ordna upp lite. Just nu är det lite kläder här och där ;) Konstigt att man inte kan hålla ordning på sin egen garderob medan jag viker och hänger upp i Freddes ?? HAHA

I kväll blir det förhoppningsvis lite Singstar med stallgänget. Får se hur många och vilka som kommer till slut ikväll. Vet inte om jag hinner grilla hos jonas och tobbe heller som bestämt men får se. Vet inte när Fredde och de är hemma från gävle helle. Många stora frågetecken hos mig just nu alltså ;) Men det löser sig.. det gör det alltid hihi

Vad gör ni nu då? vad har ni för planer inför kvällen? :)



blev såklart ingen kväll med stallgänget :( istället kommer jag vara på slätta med jonas, tobbe, linnea, markus, malin och fredde :)

Nu blir det en långpromenad med Boyen i det fina vädret

puss på er

Postat av: Nypan

Nu kan gärna få komma i städa hos mig, här skulle du verkligen inte behöva leta för att hitta nått att städa ;)



Okej va bra att skolan i Gävle är bra :) Sökte till Stockholm och Gävle, men kommer troligtvis välja Gävle eftersom det är närmare och så. Jag har gått ner ca 22 kg i vikt :) Imorse vägde jag 66,4 kg, so happy :) Nu skäms jag inte över att säja min vikt längre :P



KLäderna: Den lila va inte assnygg men kostade bara 60 spänn så jag köpte det endå, på kappahl, hah. Den svarta är mkt snyggare i verkligheten, den köpte jag på lindex. Kärringvarning på mig nu? :P Det gula linnet på gina tricot, assnyggt o asskönt :)

2009-04-18 @ 13:51:14
URL: http://nyyypan.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0