Sålt

Nu har jag precis sålt alla mina tre objekt som låg på tradera. Känns bra :) Dels för att jag blir av med det jag inte använder, sen att jag kan glädja någon annan med sakerna istället OCH att jag får extra pengar ;) me like hehe!

 

Ska upp och sortera bland alla plagg som jag inte längre använder och se om det går att sälja något av det :) Fan detta är juh som en drog hahahah


Postat av: lolla

hejsan

kul kul..

jag har åxå lite grejjer ute på tradera

har du lång tid innan de är slut eller brukar du ha lång ti, ojoj vad dumt det låter men förstår du vad jag menar ;)

kram lolla

2009-04-14 @ 20:05:54
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Madde

tackar=)

Haha ja tradera e verkligen beroende framkallande, nästan så man letar någe o sälja:D sålde ett par lack tights där jag med=)

2009-04-14 @ 20:37:37
URL: http://madeleneklund.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0