nytt

Hejsan på er! Allt bra?
själv sitter man här och kollar på Desperate Housewives. Det är så braaa hehe. Jag längtar redan till nästa säsong.
Idag har jag gjort mycket. Har bland annat börjat måla på en av dukarna jag köpte hem. Vet inte om jag börjar ångra motivet haha men ja, det blir gjort iaf :D

Imorgon ska jag hänga upp gardinerna, hyllan och byta sängkläder också :D ååh vad jag älskar nya saker! haha

vad har ni gjort ikväll då? :)

Postat av: johanna

Hej!



Vad skönt att ni kan ta det lugnt med huset och bara fixa lite då och då. Det blir nog mycket bättre då också än om man stressar och vill bli klar med allt på en gång.. (Som jag brukar vilja.. :P)



Kollade också på Desperat housewifes, det är det bästa på tv. :)



Ha det bra!

/johanna

2009-04-28 @ 22:40:16
URL: http://myownhome.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0