Nix till telefonförsäljare

Nu har jag tagit fingrarna ur röven  och ringt till Nix telefonspärr. Dit ringer man om man vill bli spärrad för alla j*vla telefonförsäljare som ringer. Det ringer minst 2 om dagen hit och jag blir lika förbannad varje gång då de inte fattar att de stör och så vidare. GAAAH !!! Jag vet att vissa telefonförsäljare ringer trots spärren men då ska se minnsann få höra mohaha! 

 

Vill ni också spärra erat hemtelefonnummer från telefonförsäljare?Gör såhär:

1. Du ringer till Nix på telefonnummer 020-27 70 00

2. Då kommer du till en telefonsvarare där du följer instruktionerna

3. Ring igen inom 2 -14 dagar för att bekräfta din spärr.

4. Nu är det förhoppningsvis slut med telefonförsäljare.


Postat av: Carro

a, ja de stämmer ju. Men dåså, då bestämmer jag mig för att jag ska ta med en engångsgrill ! :D

Härligt också att de inte är så fasligt långt kvar heller så man behöver ju inte längta ihjäl sig :D

2009-04-07 @ 17:07:52
URL: http://crazyoldcatlady.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Säg inte det, dom lyckas ALLTID hitta ett kryphål.. De ringer inte lika ofta hemma hos oss längre, men ibland lyckas dom komma igenom ändå.

2009-04-07 @ 17:22:30
URL: http://mylifeasalexandra.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0