Madde har varit på hugget


Jag har faktiskt inte pluggat så mkt :O Jag  råkade se lite saker som skulle göras så jag gjorde det istället. Jag har:

* bytt sängkläder och gardiner i sovrummet
* satt upp gardiner i badrummet
* damsugat och torkat alla golv
* dammtorkat av alla ytor i hela huset
* tvåttat två tvättar
* diskat en maskin
* hämtat in ved och fyllt kärran
* skottat bort snö
* krattat löv

Då är man väl välförtjänt av en chokladbit va? ;)

Postat av: madde

hahahahha;P



ja grymmt god! så ny får jag ge mig annar skommer jag äta hela paketet till middag:D



Men fan du varit driftig idag=) hehe

2009-04-15 @ 17:11:45
URL: http://madeleneklund.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0