Hemtentan



Sitter juh med skolarbete. Hemtenta och alla böcker vi haft i kursern ska in. Gäller att plocka ut godbitarna hahaha! liiiiite mycket att göra bara känns det som. Men men bara att försöka kämpa på höhö


Ser ni vad otroligt skitig jag ser ut att vara? Jag brände mig rejält under långfredagen
Huden är i fasen mellan att vara röd till att bli brun haha -.-'

Dagens jag :
T-shirt: Avannas bidrag i rosa bandet från Lindex
Cardigan: H&M
Jeans: H&M (som ni inte ser på denna bild :P)

Postat av: Magdalena

Haha vi kan ju hoppas! Känns inte som att jag har så mycket fritid just nu, men snart jobbar jag bara ungefär fyra dagar i veckan. Ganska skönt!

Nä, du har inte drömt! Har den från 1 juni, eventuellt lite innan. Den ska helrenoveras, så vi får väl se när dom börjar med det! Längtar :D

2009-04-14 @ 18:04:10
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Magdalena

I haga ligger den. Vet du vart det är? Gångavstånd till stan, och buss precis utanför om jag känner mig lat. Väldigt bekvämt efter krogen också ;)

Dock är den minimal, men det får jag väl ta. Kommer säkert kolla efter nått annat medans jag bor där!

2009-04-14 @ 18:12:00
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0