Grillkväll + film


Markus och Malin

Lillmarie, Kalle och Fredde

Vi grillade och åt god mat. Jag och Fredde gick dit dessutom vilket var extremt skönt. Att få mer motion (än vad man redan hade fått på dagen med all rensning av gården ...) Det är väl 2 kilometer till Markus och Malin. Mycket skönt att promenera i kvällssolen !

Vi kollade även på film. Benjamin Buttons otroliga liv.


Jag måste säga att det är en av de bästa filmerna jag har sett. Blödig som man är så var det ganska jobbigt mot slutet, av olika anledningar.. har ni inte sett den så se den! Dock varnar jag för många tårar haha.
Detta är, för er som inte vet, filmen om han som föds gammal och dör ung.

Postat av: lolla

hejsan

ja det är en helt otrolig film,fantastiskt bra

nog blir man fylld av tårar allt

kram lolla

2009-04-26 @ 20:32:09
URL: http://lollashus.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0