God morgon och glad påsk!

God morgon på er och GLAD PÅSK måste man väl ändå säga :)

Idag är det skärtorsdagen och det innebär att det går påskkärringar där ute. Jag brukar inte gilla denna dagen för jag har aldrig något att ge de små barnen haha. Jobbigt läge liksom! Annat jobbigt läge är att jag inte äter godis nu. Det var dumt att börja med det mitt under självaste påsk haha men det ska nog gå bra ändå. Om inte annat känns det väl bättre för mig själv senare, att jag klarade av att låta bli under sådan godispress ;) hehe 

 

Idag ska jag sitta med skolarbete som vanligt. Idag ska jag renskriva lite kladd som jag har och sen tänkte jag träna lite och sen ordna upp för imorgon. Verkar som om det blir lite angling på sjön. Jag hatar verkligen isar men hur kul är det att sitta hemma varje år? INTE ROLIGT !!! Men får se, kan hända att jag måste sitta hemma med skolarbete också -.-'

 

Vad gör ni idag då? denna skärtorsdagen?!


Postat av: Linda

Ja Glad Påsk på dig med :) Hihi

Jag blir bara hemma jag med,vad jag vet nu så.. det är juh så mkt sörja på isen så det blir väl inge angling e.... Men vi fårse :P

2009-04-09 @ 13:47:17
URL: http://lindawik.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0