Frulle

 

Smoothie (banan, hallon, mango) och lite protein i form av ägg och kyckling och lite nyttig fett i avokadoform...

 

Jag har börjat käka lite GI inspirerad mat nu. Dvs mycket protein, fett, sallad och frukt och lite kolhydrater. Detta för att jag vet att min kropp mår bra av det plus att jag vet att man rasar i vikt (vilket jag behöver nu...) så bara hålla tummarna om att jag orkar hålla igång ;)


Postat av: anna

hejsan!!

jag håller också just nu med att gå ner i vikt. jag vill också gå ner i vikt. tycker du är grymmt duktig.men hur tusan har du kunnat gå ner så mycket på kort tid?? ge mig tips. för ja vill se fin inför sommaren och resten av mitt liv.

2009-04-20 @ 12:24:12
Postat av: madde svarar

Anna:

tack så mkt! ibland behöver man höra de orden hehe. Ja jag började käka GI, dvs slopa mkt kolhydrater och äta mer grönsaker och protein. Sen rörde jag på mig mer än vad jag gjorde innan. det tillsammans gjorde resultat.



nu har jag gått upp allt igen eftersom jag slutade, men nu är det nya tag. dock inte med GI fullt ut, utan den principen. att försöka äta så mkt protein, fett och frukt/grönsaker som möjligt och försöka skära ner på pasta och vitt bröd.



sen motion varje dag på ett eller annat sätt :)



lycka till :)

2009-04-20 @ 14:14:54
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0