Datorkrångel !

Hej sötnosar!

Vet ni vad jag gör? Jag rensar min dator. Jag har under senaste timmen tagit bort alla program jag inte använder, alla spel jag inte spelar, alla bilder jag inte anväder. Datorn är så seg att jag absolut inte kan klicka upp mina ikoner ens :S Sen startade jag word för att se att det har slutat att fungera. Måste jag beskriva mina känslor?! haha. Jag är en student. JAG ÄR BEROENDE AV WORD !!!! haha jävla skit. Fredde har inte word på datorn heller. Jag hoppas han har något annat man kan skriva snyggt i för att sedan spara, åka till Malin för att skriva ut det där. Nedrans problem -.-

Hoppas det är skönt ute så man kan rensa tankarna under en kvällspromenad iaf haha!

Hoppas ni mår super :)
kram

Postat av: Emilia

verkligen snyggt! (:



jaadå de har jag, du med eller?

2009-04-23 @ 22:40:52
URL: http://beautylicious.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0