yogapass



Nu har man precis avslutat ett yogapass med mamma. Fick med henne då jag tycker att yoga är skönt samtidigt som man bränner kalorier :) Man behöver inte anstränga sig så himla mycket samtidigt som man känner hur delarna i kroppen jobbar haha. Ultimata träningspasset ;) höhö. Det var iallafall hur skönt som helst även om mamma som är lite ovan att träna tyckte det mest var jobbigt haha, stackarn!

Nu ska jag kika vidare på datorn sen börjar det bli dags att göra sig klar inför morgondagen. Ska duscha och fläta håret och så tänkte jag! Dessutom fortsätta läsa min bok ;) En erotisk novell (ops!) hahaha

Postat av: thezsa

haha! jadu, hon blev väl lättad.. och jag sa att jag litade på dig hela tiden.. hon sa typ; naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw när hon såg kortet på ola :) hihi! I LOVE THEM.. men du vad var det i den oranga tuben xD ? vänta bara tills du får mitt brev :D haha

2008-09-22 @ 19:20:58
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0