YES

Hej!

Nu är man hemma från CUL och så har jag ätit lite mat. När jag kom hem satt Tobbe här och fipplade lite med datorn så nu funkar den igen. Dock är allt mindre än vad jag är van så man får nästan kisa haha men det är väl inställningar som ska ändras ;) JAG kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att mina bilder och viktiga filer är kvar. Jag är så sjukt tacksam över det. "åh jag e såååå gla för deee" som en bloggare skulle ha sagt haha.

Iallafall måste jag nu installera ett och annat innan jag känner mig hemma med datorn igen. Jag installerar msn nu och sen ska jag gå över till photoshop och word kan vara bra att ha också ;) hehe

Så det kommer bli lite segt med bloggandet ikväll men det kommer iaf ngt ;)

hörs sen puss på er

Postat av: michaela hultqvist

haha, va kul att hitta ett bekant ansikte på bloggvärlden :) michaela, jag bor i forssa i de dära vitrosa huset du vet ;p hahah!

2008-09-03 @ 19:26:54
URL: http://zmh.blogg.se/
Postat av: michaela hultqvist

haha ne de är ju inte det :D

2008-09-03 @ 21:42:48
URL: http://zmh.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0