vaknade på fel sida...

Åh vet ni? jag är inte alls på humör idag. Det går bara neråt haha. Det börjar med att man vaknar alldeles för sent, boken tar en evighet att ta sig igenom, min klänning på tradera som ja ville vinna hade avslutats !!! -.-' (kjahskhd%&=!-.-' ) och nu så kom jag på ännu en sak som irriterar mig ! Jag vann i slutet av juni två klänningar på modeakutens autktioner, jag betalade dem och vet ni vad? jag har fortfarande inte fått dem, känner mig faktiskt lurad! Läste på Lindas (lindaslya) blogg att hon kände tjejen som drev modeakuten och att det var försenat pga personliga skäl. Visst att man har personliga skäl men varför inte sätta in någon som gör arbetet åt henne då? lixom jag ville verkligen ha mina klänningar :( Hoppas dem kommer snart, men nu är säsongen lite ute....

aja ska försöka andas lite, läsa klart min satans bok och återkomma med ett bra humör :) låter det bra? hahaha

kramis på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0