Vad jag känner mig duktig

Nu är klockan snart 14 och jag har hunnit med en hel del. Har skrivit en kladd på min skrivuppgift som ska vara klar på måndag men vi ska träffas i gruppen imorgon och då måste jag ha med mig den för att dem andra ska ge feedback på den. Jag känner mig nöjd med kladden iallafall. Ska renskriva den senare ikväll när jag fått svar från läraren på en del frågor jag hade och måste veta innan jag renskriver. Nu tänkte jag hämta posten sen skriva lite läslogg på de böcker jag inte har skrivit för ännu. Det är lätt att glömma läsloggen ska ni veta då man gärna läser en bok och sen memorerar i huvudet, nu ska man skriva ner det i en bok, som dessutom ska betygssättas i slutet av kursen. Läskigt.

Jag har även hunnit med att äta lunch, det blev spenat och fisk. Känner mig nyttig haha, nu förväntar jag mig lite mer smarthet och Karl Alfred muskler också ;)

Vad har ni gjort än så länge då? De flesta är väl i skolan gissar jag.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0