Träning


Jag har faktiskt tränat så här på morgonen också. Började med en halvtimme styrketräning/balansträning. Skitbra men ack så ont i knäna jag fick. Har juh en gammal knäskada som ni kanske vet av och det gör ont i knäna ibland och idag kände jag verkligen av det.. Inte bra inte bra...

Efter den halvtimmes träningen körde jag även 30 minuter yoga. Toga är så himla avslappnande samtidigt som man tränar styrka och balans i det med. Man töjer ut kroppen och snart kan jag faktiskt sitta med raka ben och hålla armarna kring fötterna. Fast inte helt ännu, det stramar i vadmusklerna haha, men skam den som ger sig ;)

Nu ska jag börja göra iordning mat ;)

kram på er

ni missar väl inte att jag även har en träningsblogg? där jag skriver lite mer om hur jag tränar, vad jag tränar, mat och så? Har ännu inte riktigt kommit in i den ännu men ska snart snygga till den riktigt ; ) bara jag får tid haha
klicka här för att komma till min träningsblogg :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0