Torsdag

Hello!

Hur mår ni sockertoppar? själv mår man bra. Har lite mycket att göra idag bara känns det som. Ska damsuga , tvätten är i maskinerna, ska ev ha Malin på besök så hon kan installera lite smått och gott åt mig ;) och då kan jag renskriva lite arbeten. Nu tänkte jag dock installera sims ;) Roligt spel det och jag hittade ett nytt. Sims historier om husdjur. Det är ett frigående spel från Sims och det krävs alltså inget annat än just det spelet. Återkommer väl med en rapport om den sen ;)

Ska även tillägga att jag redan har tränat yoga en halvtimme och käkat en god frukost ;) Här är vi alert! haha

kram på er

Postat av: Malin

Jag kommer ikväll :D :P

2008-09-11 @ 13:21:46
URL: http://malintornblom.blogg.se/
Postat av: Marie

Du är så duktig gumman, önskar att jag också hade varit så duktigt som dig gumman. <3



älskar dig <3

2008-09-11 @ 16:34:58
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0