torsdag

Hejsan!

Idag startade jag dagen med en morgonpromenad. Länge sedan jag gjorde det nu känns det som så det var extremt skönt. Boyen var helnöjd om någon haha. När jag kom hem efter den halvtimmes långa promenaden så käkade jag lite frukost och nu sitter jag här och bloggar. Tänkte inte skriva mycket eftersom jag har en heeel drös med böcker som ligger och väntar på mig haha. Tänkte läsa några timmar sen ska jag åka in till stan och köpa mig ett par vinterskor. Hade tänkt mig ett par stövlar utan klack! Viktigt att det är utan klack annars kommer jag ha ont i fötterna varje kväll haha. Hoppas skoaffärerna har fyllt på med ett lager vinterskor, har dem inte det får jag panik !

Och ikväll ska jag köra någon timmes träning med Carmens dvd. Ni vet dem jag köpte förut i våras? Dem är skitbra eftersom man tränar varje liten del av kroppen och man känner verkligen efter ett pass hur mycket man har tränat. och eftersom carmen är så j*vla snygg blir man mer motiverad att träna bort den kropp man innehaver nu haha!

ja vi hörs lite senare sötnosar

Postat av: Magdalena

Haha jag skäms över att mina ligger och dammar. Jag tittar på fodralet ganska ofta och tänker göra en ansträning, men nje, soffan är roligare xD

2008-09-20 @ 19:50:50
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0