*suck*

Hello!

Ja vad är det för fel när jag skriver nu tänker ni? Ja jag är hemma svarar jag då. SUCK! Lixom jag ville åka idag, jag behövde åka idag. Men vad ska man göra när man spyr?! suck -.- går lixom inte ihop att sitta stilla först på ett tåg i över en timma, rätt onära till en toalett och sedan sitta på två lektioner i över 8 timmar?! Sen hem igen på det! Nä fy farao!

Imorgon ska jag bara åka. Då skiter jag i om jag mår dåligt, kan inte vara hemma. Missar juh massa saker då :O Imorgon har vi dessutom rörelse och skrivande. Låter intressant va? hahaha. Aja det ordnar sig alltid!

Idag blir det till att bara vara hemma och krya på sig, tänkte köra lite yoga med mamma sen haha,ska bli intressant att se vad hon tycker om det då jag lovordat det så stort! ;)

Ha en bra måndag sötnosar

Postat av: Marie

Krya på dig gumman så mycket <3

2008-09-22 @ 11:41:35
URL: http://starmi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0