Shoppingen från Birsta

NU kan jag visa er vad jag köpte. Har ännu inte fotat den svarta tunikan och på GInas hemsida är den så konstig så den gör inte rättvisa för sig ; ) Ni får se den på mig någon annan gång istället, om jag inte har den ikväll vill säga hehe


Ett par snygga skor som jag inte riktigt vet när jag ska använda. 200 kronor kostade dem iallafall.

Även om säsongen snart är över kunde jag inte låta bli att köpa dessa två par ballerina. Dem kostade endast 50 kr styck och lixom man kan inte få för många ballerinaskor (a) Dessutom har jag bara ett par svarta och sen ett par röda. Rosa och Gult satt fint ;)


En klänning på H&M för 198 kr tror jag den kostade. Satt bra tycker jag så kanske den ja kommer ha ikväll?




Dessa två klänningar från Gina köpte jag. Dem sitter väl rätt bra om det inte vore för brösten. För en gångs skull hatar jag att ha denna storlek. Dem får riktigt inte plats haha. Men dem är fina och jag kommer dra på mig dem någon gång ändå ;)


och ett par vantar köpte jag på Wedins hos söta Magdalena.

Postat av: Emelie

En sån där grå klänning från HM har jag också, fast min är lila :) haha

2008-09-06 @ 15:47:40
Postat av: Magdalena

Nice!:)

2008-09-08 @ 17:31:44
URL: http://96magdalenasblogg.devote.se/
Postat av: Magdalena

Oh, jag missade det här inlägget! jag ÄLSKAR klänningen med kedjor, har tittat på den flera gånger! Älskar den gråa också, dne var faktiskt fin i rosa också som jag missade ganska länge :)

Hoppas vantarna sitter bra till vintern ;)

2008-09-09 @ 20:20:02
URL: http://magdalenae.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0