Onsdag

Hejsan svejsan!

Idag känner jag mig stressad må ni tro. Jag ska plocka undan all tvätt, borde träna, ska läsa klart skolboken jag sitter med nu ( i taket lyser stjärnorna) och sen ska jag dessutom fixa kläder tills ikväll, försöka ta mig in till stan på någe vis och försöka slappna av där borta haha. Och det värsta av allt är att jag inte vet hur många timmar jag har på mig haha. Men det ordnar sig nog. Jag skippade iallafall att åka in till CUL idag, eftersom vi bara skulle checka av varandra. Jag känner att jag har bra koll nu och om jag dessutom skulle ha åkt dit hade det försvunnit typ 5 timmar lästid. Det har jag inte råd med hahaha.

Hoppas ni får en underbar dag :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0