mycket på schemat

GOD MORGON!

Idag känns det bättre (efter regn kommer solsken) och idag skiner solen faktiskt. Känns bra :) mycket bra! Idag ska jag som sagt läsa klart det sista kapitlet om svensk undervisnings historia. Låter roligt va? haha Det är faktiskt intressant och det får en att uppskatta dagens undervisning. Den är så fri så ni anar inte! Efter det ska jag kolla mejl och blackboard en sista gång (gör jag ikväll) så jag inte missar något viktigt från någon lärare eller elev och sen ska jag packa inför resan till mamma och efter det ska jag städa så det inte ser förjävligt ut när man kommer hem på fredag. Hinner inte städa ellrer något då och på lördag åker vi juh båt. Vill knappast komma hem till ett stökigt hem på söndag kväll när man är eventuellt bakis och absolut trött.

Ja lika bra att jag sätter fart. Jag ska nämligen ändra headern lite ; )
kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0